Buch Details
La girafa Júlia i el porc espí Pol són molt bons amics.Ella és altíssima i molt tímida.Ell té punxes i és una mica rondinaire.
A l'escola Sabana tothom parla del nou alumne. És rosa! És de fora! És un nen! I, a més, es mou així i aixà... Tots se'n riuen. Tots menys la Júlia i el Pol, que es moren de ganes de conèixer el seu nou company.
On deu ser? Voldrà ser amic seu? I què vol dir això que es mou «així i aixà»?Descobreix-ho!
Begoña Oro es experta en literatura infantil y fomento de la lectura. Su obra ha sido traducida a varias lenguas y ha ganado el Premio Gran Angular, Premio Hache, Finalista del premio El Barco de Vapor y Premio Eurostars Narrativa de Viajes.
Cientos de miles de niños han aprendido a leer con sus personajes: el rey de la noche, doña Despistes, Superleo, la ardilla Rasi (y su pandilla)... Y han querido seguir leyendo sus «Misterios a domicilio» o sus novelas juveniles.
- Einband Hardcover
- Schriftsteller Oro, Begoña / Villar, Mar
- ISBN13 9788448854430
- ISBN10 8448854438
- Buchseiten 32
- Jahr der Ausgabe 2020
- Sprache Katalanisch
- Zielgruppe Kinder- / Jugend-
- Reichweite Interessenalter in Jahren Von 4
Rezensionen und Bewertungen
Un nou amic (La Júlia i el Pol) (Katalanisch)
- Von
- Begoña Oro, Mar Villar
- |
- Beascoa (2020)
- 9788448854430






