Detalles del libro
La població mundial està a punt d?arribar al límit. Al cel, un comptador indica que ja gairebé en són 10.000 milions. Tothom treballa de pressa perquè saben que el suburbi menys productiu serà llaurat de dalt a baix. Tothom serà anihilat.
L?única manera de fugir per sempre de la llaurada i deixar de ser un dels Breus és entrar a Ciutat Eterna, on han creat una injecció que permet perllongar la vida indefinidament.
En Hunter creu que ha trobat una escletxa per resistir i infiltrar-se a la ciutat, tot destruint un sistema que els condemna a ser esclaus o adob.
Nascuts per ser Breus, la novel·la guanyadora del Premi Joaquim Ruyra 2019, és una distopia que ens situa en una societat cruel però recognoscible. Una història coral en què els personatges s?han d?enfrontar a dilemes morals que els posaran a prova. Podran canviar el món o els passarà pel damunt?
- Encuadernación Bolsillo
- ISBN13 9788424675004
- ISBN10 8424675002
- Año de Edición 2023
- Fecha de publicación 01/06/2023
- Idioma Catalán
- Alto 210 mm
- Ancho 130 mm
- Audiencia Jóvenes adultos
- Rango Edad de interés, años Desde 14
Reseñas y valoraciones
Nascuts per ser Breus (Catalán)
- De
- |
- La Galera, SAU (2023)
- 9788424675004



